THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. május 14., péntek

TANULJATOK !

Huu srácok. Tanuljatok amig nem késő,higgyétek el,megéri.Ma fél8kor keltem,mert segitettem faternak meg 2 havernak aki végülis nekünk segített,mert szaunát csinálunk a nyaralónkba.8kor kezdtem el segiteni nekik és egészen fél5ig melóztam megállás nélkül.Nagyon fáradt vagyok,olyan izomlázam van mint még soha,pedig fociztam,úsztam régebben.DE ez,ez nagyon komoly volt.betont kevertünk,talicskáztunk,meg miegyéb.Srácok amig nem késő tanuljatok,én is azon vagyok,h majd ha "felnövök" ne ezt kelljen csinálom egész életemben.Gondoljatok bele:mindennap szinte ezt csinálod,v akármiylen más kemény fizikai munkát és kapsz érte jó esetben havi 100ezer forintot,ami hagy ne kelljen mondanom,semmire se elég,mert rezsi,villanyszámla,gáz,víz,telefon....És akkor még nem ettél,és nem vettél magadnak semmit,pl ruhát.DURVA ! Na igazából ennyit szerettem volna.Most megyek mert dolgom van :) puszedli

0 megjegyzés: