THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. május 13., csütörtök

MILI

Ma rohangaltam minden fele reggeltol,annyi idom volt h epp h bvementem csak mekibe es kajaltam egy jo nagyot,majd amikor vegeztem mindennel,probaterem,majd go haza.Aztan otthon voltam egy masfel orat,majd mentem nyugatiba ahol talalkoztam fel2kor Petraval es Nikivel,majd ut kozben elkezdett szakadni az eso,addig vartunk,majd mentunk Milibe,ahol kinntvolt Marci,Nikola,Winnie,az a 2 szoke csaj,Lili,Fati meg fasztudja h meg ki.Nikolaval ment a durvulat... : $ Na szoval Petrarol es Nikirol SZOSZERINT leteptuk a bugyit.Es kidobtuk a kukaba ><.Majd ittunk borocsakt,elkezdett szakadni az eso,es mentunk Mammutba,ENNYI volt.Majd Nikkyvel,Petraval , es Pötivel akivel ut kozben talalkoztunk mentunk hazafele 5os busszal,es osszefutottunk Chrissel is.Na puszedli :D

0 megjegyzés: