THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. május 29., szombat

A kissebség...

Szoval ez is szinten mindennapos problema Mo-n.Szovval en nem ertem tenyleg az Orszagot,a kissebseget,meg ugy igazabol semmit.Miaz h nekik 40ezerig a lopas megelhetesi lopasnak szamit?-.-". ez egy vicc.En nem itelek el senkit azert mert roma szarmazasu,ugy vagyok vele ha egy roma normalis es velem rendes akkor enis rendes vagyok vele.

-Nem szabad altalanositani ! de,viszont megis a nagy reszuk tudjuk milyen... Pont a multheten mentem Kőbánya fele a Blaharol es csak ilyenek voltak ott es feltem,kajak feltem.

-Szerintem azt kene tenni itthon is amit peldaul Kinaban csinalnak a tulnepesedes csokkentese erdekeben : "a 3ik gyerek utan nem jar penz" . Ez igy teljesen korrekt lenne.

-Hallottam egy ismerostol h az apjatol lenyult egy romabanda 170ezer ft-ot.Es a rendorseg lese szarta,merthogy ezis megelhetesi lopas.Aha persze ! Ha egy magyar ember lop peldaul ami ugyanugy elitelendo,de ott a hatar akkoris 10ezer ft.ez egy vicc..

Lassan mi leszunk a kissebseg : /

Na puszedli van gyerekek : )

0 megjegyzés: