THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. május 4., kedd

Hoolie Scene bejegyzese ( a folytatas)

Egyszercsak találtam egy hatalmas “pontyot” amit partra vetett a víz. De sajnos már a hátán úszva. Több mint 25kg-os volt. Kihuztam a partra és üvöltöttem, hogy szegényhez állatorvost kell hívni, vagy egy horgászt. Elis mentem Patiékkal szólni egy horgásznak pár száz méterre a mólóra, hogy itt egy nagy valami hal, amit kihúztam és miközben húztam ki mozgott a farka – szerintem, de a többiek szerint már rég halott. Mire a két horgásszal visszaértünk, a hal eltűnt. Marci és Alex akik a halra vigyáztak hogy el ne menjen sehova , nem láttak semmit. Állításuk szerint egyik pillanatban még ott volt másikban már nem. Na fain, én eszeveszettül elkezdtem keresni, mert a horgászok odasétáltak pár száz métert, és így azt hitték, hogy annyira részeg vagyok hogy szivatom Őket. Aztán elkezdtem Marciékkal üvöltözni, hogy mondják meg, hogy hova tettek egy 25kg-os halat. De ők csak röhögtek. Ekkor nekiálltak futni a rét közepére, ahova bevonszolták egy kukás zsákba azt a szerencsétlen lényt aki lehet az életéért küzdött. Na én odarohantam és zsákostul gyors elcipeltem a horgászokhoz akik addigra visszamentek a botjaikhoz a mólóra. Mire odaértem végig fojt rajtam a büdös döglött halas víz, így nagyon jól éreztem magam


A horgászok mestere aki épp akkor fogott ki egy angolnát, ami nekem inkább kígyóra hasonlított, azt mondta mikor megmutattuk neki, hogy dobjuk ki egy kukába ezt a BUSÁT! Mert ez halott a rózsaszín kopoltyúja alapján. Na hát nagyon sajnáltam szegény menthetetlen halat ami nem ponyt volt mint kiderült hanem BUSA, és letettem a kuka mellé a mólón, elköszöntem tőle, és dúlva fúlva hogy hülyét csinált belőlem Alex és Marci mentem vissza hozzájuk. Elindultam hazafelé. Aztán persze közbe mondták, hogy volt ott Dórika Anyuja aki hepajt csapott, mert Dórika teloja vizes lett és tönkrement mert Valaki bedobta a vízbe. Nos én nem hiszem hogy láttam, vagy ott voltam, de sztem akkor még a whiskey hatása alatt álltam. NO mindegy. Közben Tomi is elment haza.

~21:00

Alexékkal, hazamentünk és mondtam Patiéknak, hogy ha már nem mentünk át Siófokra bulizni így este akkor megvárom Velük a vonatot, amit lekéstek miattunk. (sokáig hezitáltunk), így Alexel, visszamentem megfürödve, haj beállítva az állomásra hozzájuk, de inkább Ők jöttek vissza velünk a házba. Norbi-Pati-Peti. Filmet akartunk nézni, de nem lett belőle semmi, Pati végül hazament, az utolsó vonattal, míg Norbi és Peti azt mondták maradnak. Én meg amondó voltam, hogy így este is dzsaljunk le a partra inni, fiuk. Hát Ők benne voltak.

24:00

Lenn a parton tök jól elvoltunk, aztán hazafelé Alex bejelenti már a ház előtti utcában, hogy elveszett a kulcsa. Na én képzelhetitk, milyen ideges voltam, meg fáradt meg minden. De oké, mondom, váljunk 5 felé, ha már 5en vagyunk és itt talizunk nézzük meg, hogy ahol jártunk vajon hol veszhetett el. Norbi mondta, hogy velem jön, hát mondom ok. Mi nem találtuk meg a kulcsot, de egyszercsak hallom Marci üvölti hogy megvan. Elindultunk haza…

Éjjel

Hát kéremszépen én olyan hulla voltam hogy szinte azonnal bealudtam és tudtam hogy másnap nagyon korán kell kelni, mert megígértem Patinak, hogy bekísérem a sulijába Fonyódra, mert szombaton nekik még Ballagás volt. Így még jól is tettem, hogy olyan hajnali 3 fele álomra hajtottam fejem. Míg Marci-Norbi-Alex-Peti vircsaftoztak hajnalig. Meg is volt az eredménye… a felkelés… hmmm

Na az már a következő folytatás….

0 megjegyzés: