THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. május 3., hétfő

Hoolie Scene bejegyzése


Kalandos út… mielőtt elindultunk Marcival Alexhez Balatonboglárra, így jellemeztem, de akkor még korántsem tudtam, hogy ténylegesen kalandos lesz-e ez a bizonyos utazás…


Péntek 06:00

Kikéne kelni az ágyból, de a hall se tudna rávenni, hogy megmozduljak. A telo csak csörög csak csörög csak csörög. Az volt a baj, hogy tudtam, hogy úgyis 08:00-kor kell kilépnem az ajtón ahhoz, hogy odaérjek a déli pályaudvarra 08:50re. Ígyhát egy órán át húztam. Majd felkeltem, lefürödtem, bepakoltam, fogatmostam, hajatvasaltam, elköszöntem életem értelmeitől. Raff-Roxi-Oszkár és elindultam. Dzsukszisan.

08:50

Szinte majdnem egyszerre értünk a megbeszélt lépcsőhöz Marcival.Kiderült Boglárra a vonat 9perc mulva indul, ígyhát gyorsan megis vettük a fogyijegyet ami 280volt fejenként és ő fizette:)(L) , aztán irány az 1es vágány ahol felszálltunk leültünk és a vonat elindult. Eleinte jajj olyan hosszúnak tűnt az út, aztán felszállt egy csaj aki Iregszemcsére utazott a családjához, és néha be-be kapcsolódott a beszélgetésünkbe.

11:40

Megérkeztünk. Alex ott várt minket az állomáson. Úgy döntöttünk lecuccolunk, aztán part majd jön Pati suliból Fonyódról fél2re az állomásra, ugyhogy addigra odakell érnünk. Nos a partból nem lett semmi, Allee-hoz érve tali a szüleivel stb bemutatta a házat, ami amugy egy hatalmas apartman rengeteg szobával amik ien kislakások. És uristen van medence amit épp tisztitottak, és egy hatalmas motorcsonak!!!!!!!!!!!!!! aminek van ien benti fedett része is. És reményeik szerint idén az már engedéllyel a Balcsi vizén lesz. Kajáztunk, aztán még facebookra kiirtuk mindannyian hogy megérkeztünk stb. Aztán összeszedtük magunkat, go állomás!


13:30

Természetesen az állomáson levő fiataloktól nem is vártam mást csak, hogy flegma stílusban lenézően nézzenek ránk, csak mert hosszu a hajunk és mert szépen-normálisan felöltöztünk és kitűntünk az átlag szürkeségből. Megérkezett Pati akivel sétáltunk ide oda. Aztán 3 emóst láttunk vééégre! Odaintettem nekik, majd átjöttek és követtek minket. Odaérve hozzánk a padhoz elkezdtük őket faggatni micsodák, kicsodák, Ők, Tomi,Mano,Dórika. Ennyit tudtunk meg jameg hogy nm emósok, és amugy tényleg csak Dórika tűnnt elmondása szerint is “oasminek”. A sok szócséplés után úgy döntöttünk, hogy mindenki haza dzsal és utána együtt lemegyünk 16:30ra a partra és ott talizunk. Pati hazamegy Lellére, és jön majd vissza, sőt az “emósok” akik amugyis ugye retropáhwáhk, ők is jönnek fél5re.

16:00

Mimég sehol se tartunk, pedig videot kellene forgatni Marcival a RÉre, és még a gép sincs meg. Aztán meglett összeszedtük a piát, ruhát, törcsiket, fényképezőt és irány a Balcsipart. Ami amúgy az apartmantól max 10 perc szóval szuper volt. Leérve a partra már megis pillantottam az emós-retropáheáhkat! Míg Marci és Allee még vettek nemtom mit én ledzsaltam. parton dumálgatás után mondtam Marcinak hogy dzsanázzunk be a vízbe és vegyük gyors fel a videot, míg Pati ide nem ér. Hogy utána uszhassunk és ihassunk.

17:00

Bent a vízben leforgattuk gyors a krokodilos jelenetet Marcival meg kérdezgettem a sok hülyeséget tőle is, aztán láttam, hogy a parton már ottvan Pati meg egy emós hosszu feketehaju srac. “namondom fasza:PPPP” Kimentünk bemutatkozott, meg Pati puszi puszi. Aztán elkezdtünk inni. Ami annyira nem volt vicces.

17:30

Nem volt kólánk a whiskey-hez. Így sajnos mitadisten magában kell meginni. Naigen de én hülye fejemmel kitaláltam, hogy piramisozzunk. Mondtam Marcinak hogy kezdje ő.Aztán adja tovább jobbra vagy balra tökmindegy. A kis szemétje hihi nem felém adta hanem a másik irányba így mire hozzámért, nekem hajól emlékszem 8 kortyot kellett innom. Hát én whiskeyt soha többé nem iszom!!!!!!!!!!!!!! Annyira szar, és ütős.. És nem engedték, hogy kimaradjak, ott kellet ülnöm míg a 8 korty elnem fogy. Aztán volt egy kevés kólánk, azt összeöntöttem whiskey-vel, mondom na így megiszom jolesz. Aha aha persze. Még rosszabb volt és több mint 8 korty ugye mert összekevertem kolával. A piramis vissza már szerencsre nem ért hozzám, mert elfogyott addigra. De Marci a 9kortynál majdnem hányt sőt öklendezett már. Na és innentől képszakadás. De állítólag van video, amit lehet később publikálok, de nem garantálom, mert állítolag fetrengek összevissza. Úgyhogy az első nyár eleji balcsis bebaszás most videonélkül marad egy ideig…

FOLYTATOM…

0 megjegyzés: