THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. január 5., kedd

Vedd már észre !

Állj már fel,vedd már észre magad,mielőtt mindenki csalódik benned,és a másnapot magányosan éled,én megbíztam benned,de nem kellett volna,és te csalódást okoztál,és én teljesen összetörtem,

Állj már fel, vedd már észre magad,mielőtt mindneki csalódik benned,
állj már fel,vedd már észre magad,mielőtt mindenki csalódik benned,

7x félreléptél egy nap alatt,s én mégis túltettem rajta magam,
Vedd már észre,hogy nekem más nem kell,számomra csak TE létezel,

Állj már fel,térj már észhez,szedd már össze magad,te nem ilyen vagy.... (Alex Köves)



ez a "dal" v "vers",(vedd aminek akarod) egy lanyhoz szol aki nagyon kozel all hozzam es nagyon szeretem,tobbek kozott az elozo bejegyzes is rolla szol,azota beszeltunk tegnap,jol kezdodott,de rosszul vegzett : S
Nem a legjobb nyilvan a szoveg,de igy erzek,es muszaly volt leirnom,es megprobalom magam osszeszedni.

SZERETLEK

0 megjegyzés: