THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. január 3., vasárnap

Bizalom,huseg,szeretet

Hmm.. hol is kezdjem?
Tegnap felmentem msn-re es erdekes dolgokat tudtam meg az egyik baratomtol aki ugyanott szilveszterezett ahol a baratnom. Azt mondta h latta ahogy a lany megcsal engem egy masik baratommal.... En nem akartam elhinni,azt hittem h csak ki akar tolni velem,de mint kesobb iderult igazat mondott,mivel a lany is bevallotta meg a baratom aki mostanaig volt persze a baratom,innentol latni se akarom. A lanyban is termeszetesen nagyot csalodtam,nem gondoltam volna rolla,egyebkent aznap massal is megcsalt osszesen 7 emberrel...
Hnap talalkozom vele,es megbeszeljuk,mondjuk sok bezselni valo ezen nincsen.Nem tudom mit tegyek,mert szeretem a lanyt,de ugy erzem nem tudnek tobbe megbizni benne.
Egyebkent persze azt mondta h megbanta meg blablabla....Hnap kiderul h mi lessz es majd beszamolok rolla.Egyebkent nem reg ertem haza.Hnap suli : S
joejt.

0 megjegyzés: