THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. január 13., szerda

4000!!!

Na. Kicsit talan csillapodtak a kedelyek itthon,legalabbis ugy nez ki....De tovabbra se mehetek sehova
Ma se voltam suliba a sztrajk miatt :D
Amugy ma van az a nap amikor elertem azt,hogy 4ezren lattak a blogomat.Koszonom mindenkinek :) Remelem lessz ez meg ennel sokkal tobb is.Egyebkent ez ilyen jubileumi nap mert peldaul ez a 30ik bejegyzesem ezen a blogon :)
Hnap megyek suliba mert szerintem nem lessz sztrajk :S xdd

Elegge unatkozom,egyszeruen nemtudom,hogy mit csinaljak :S
Varom h Niki feljojjon msn-re meg Zsu meg Via

Szerintem irok most vmi dalszoveget meg gitarozgatok.Huu meg varom a baratok koztet:| xddd kivancsi vagyok,h Vanda haragszik e Szabira meg h Mikinek faj e meg a feje amit az Attila bevert meg h mizu van Vilibával xdd
Na megyek.csokszi

0 megjegyzés: