THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. január 16., szombat

Nyugati

A korulmenyekhez kepest viszonylag hamar odaertem nyugatihoz.Talalkoztam a sunakkal(Niki,Vivi) meg talalkoztam Fánival vegul meg jott renirain is.Mindenki ment a mammutba,mi renivel bementunk westendbe es kajaltunk egyet a KFC-ban,kozben m,egjott Nikola is meg az egyik bnoje es elmentunk biliardozni.Dancsiekat is lattuk,osszefutottunk veluk.Biliard utan mentunk a jegteraszra es talalkoztam Janival is meg Noemival es vegul Winnie is megjott.Csinaltunk kozos kepeket,pozoltunk meg mittudomen :)

Nagyjabol fel oraja ertem haza es most feljovok msn-re

Hnap nemtudom meg h milessz,sztem itthon maradok es athivom a sracokat,h vegre ne probateremben talalkozzunk -.-
Januar 29-et nagyon varom mar,ekkor kerul megrendezesre a Ribancok Éjszakája.Most megyek meccset nezni meg kockulni.Puszika :$

0 megjegyzés: