THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. december 29., kedd

Ribancok Ejszakaja osszefoglalo

Pentek este lementem oreganyamhoz Etyekre,hogy tudjak menni a buliba mert anyamek balatonon voltak.
Szombaton mentem Biatorbagyra,talalkoztam Brigivel es Erikkel.

Masnap a buli napjan 14:35os busszal elindultam Pestre es elkisert Brigi es Erik.
4kor talalkoztam Moriczon Masneeval es Zojaval bementunk mekibe kajalni es fel5kor mar jott Ábi meg Winnie meg Nikola is es elindultunk hozzam.Enekeltunk Ábival meg tobbiekkel megittunk ket uveg pezsgot,majd elindultunk Moriczra es talalkoztunk Sophieval illetve baratnojevel Nesszivel,es elindultunk Nyugatiba ahol talalkoztunk tobbiekkel,peldaul Vincze Lacival,Bégány Janival,meg mittudomen :'D
sokan voltunk.....:D
Majd elindultunk Oktogonra.
- innen kezdodtek a problemak.....
Jol indult mert talalkoztam Roxyval(Czirok Evelyn es) es baratnojevel :) Metivel enekeltunk a jatszoteren xdd. Talalkoztam Pinkyvel is akit egy eve nem lattam (L)
Reptile-al is elvoltunk (Y)
Na most jonnek a problemak.... Eni nagyon keszen volt,berugott meg minden es Vincze Lacival meg Ramona Scene-el,Zojaval,Reptilee-al ottmaradtunk vele es kb 45 perc alatt jutottunk el vele Glam-ig,felvaltva vittuk meg minden. es ekozben 3 reszeg cigany kotekedett es Reptilee-t majdnem megdobtak uveggel de szerencsere a padot talaltak el. Laci mindenkiert kiallt ahogy egy igazi barat,sajnos o kapott egy fejelest :S
Utanna szerencsere elmentek es bejutottunk vegre Glambe. Eni kinntmaradt nem engedtek ki.Dewö meg en visszamentunk hozza meghanytattuk setaltunk vele es bevittuk:D
Lennt elvoltunk tobbiekkel majd kaptam a hirt h Laci nagyon keszen van es kint van az utcan,rogton rohantam ki es vigyaztam ra Fánival meg egy sraccal. Kivittem neki a kabatomat h ne fazzon majd jobban lett es ot is bevittuk es teljesen jol volt utanna :)
Osszegezve a buli jo volt. Karaoke.tunk is Mia-val Masneeval meg Gergővel
Buli utan nalam aludt Nikola,Zoja,Sophie,Nesszi es Fanny :)
Joejt

0 megjegyzés: