THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. december 24., csütörtök

Karacsony=Unalom

Karacsony....
Anyam fat diszitett en aludtam apam nem tudom mit csinalt.Utanna elmentem vkinek venni vmit hazajottem megkaptam az ajandekokat es azota itthon rohadok es nagyon unalmas,most zenet hallgatok ,msn-ezek es nezem a resszkessetek betoroket xdd
Amugy meg hnap 1kor talalkozom Annieval es 14:40kor indulok oreganyamhoz Etyekre,de viszek lakaskulcsot magammal h vasarnap ribancok ejszakaja elott haza tudjak jonni Winnievel,Ábival,Suna Nikivel,Masneeval,meg ZÓJÁVAL
Es termeszetesen majd megalapozzuk a hangulatot,es jokedvuen odatevedunk Oktogonra :)
Ruhat mar talaltam a bulira: feher lacoste cipo,fekete Jacksonos polo,fekete ing,fekete csogatya,feher nyakkendo.
Na most megyek pihenni *_*
Kellemes Unnepeket mindnekinek!

0 megjegyzés: