THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. december 20., vasárnap

Alexaval egy jo nap


Ma korulbelul felkeltem delben es megfurodtem,hajatmostam,apammal elvoltam,utanna meg talalkoztam Alexaval es nala is voltunk meg nalam is szval elvoltunk.

Amugy rohadt hideg volt,epitettunk hoembert is xdd

Most ertem haza,most itt punnyadok es hnap kikiserem Alexat az allomasra en meg 5korul vegre megyek hazaaaa:D:D:D:D

Amugy meg mar lehetne vegre kedd :$

Az a szar ebben a karacsonyos dologban h egyaltalan nincsen unnepi hangulatom es utalom a karacsonyt mert peldaul par ember le se szarja egymast ilyenkor meg elhalmozzak egymast hulye ajandekokkal meg penzzel es utanna folytatodik elolrol az h le se szarjak egymast -.-"

Ez persze csak egy ember velemenye az egy kozul.

Na most megyek.

Tovabbi szep napot xdd

0 megjegyzés: