THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. július 4., vasárnap

Sophie,koncert,Pest,Liget

Penteken hazajottem boglarrol vonattal,jott velem napolyi meg egy csaj,majd leszalltam deliben es talalkoztam renivel majd mentunk ligetre ahol most vagyok oreganyameknal.Szombaton 4kor ertem be Pestre es talalkoztam Sophieval(Zsófi)es elmentunk felem majd a Kfc-ben kajaltunk es kineztunk a millibe ahol senki ne mvolt,de nemisbaj :D.9re ertem aznap haza,ma meg a koncertunkbol ilyen deli koncert lett ami a legnyagobb hosegben volt de azert kurvajovolt azt kijelnthetem batran mert sokan voltatok,szoval ezuttal koszonjuk nektek,fantasztikusak voltatok fiuk,lanyok.Vagy hnap vagy kedden talalkozom Kataval meg megannyi emberrel szokas szerint,szoval mar varom,most eppen uj szovegeket irok meg itt gepelek eppen : D
Hamarosan videoblog,mar megvannak csak felkell tenni oket.Igyekszem:D
Puszedlii

0 megjegyzés: