THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. július 8., csütörtök

Nem jutott jobb eszembe

Mostanaban sokminden tortent,es sok emberrel talalkoztamakiket birok.Peldaul Winnie,Viki,Nikky,Petra,Eni,Denn,Barbie,Szabina,Wobe,Hopa,Kortez,Hubi,Boti meg meg sokkal tobbel : )

Első nap megláttalak,megszerettelek
Második nap belédszerettem,szeretlek,kellessz nekem,
akarlak,féltem,hogy ez lessz,
de többé nem félek,mert annyira nagyon szeretlek.



Menj,ha akarsz,menj,
indulj,na gyerünk,rohanj,kettőnknek csak múltja van,
így kell lennie,a jövőt nem itt éled,nem velem,
na indulj,mi lessz már?
az ajtó bezárva,a múltunk lezárva,
ennyi volt,jó volt,vége van,
rohanj már,fuss el végre,ez új fejezet,
mit már nélküled élek



Bánatok,érzelmek,gyötrelmek,
holnaptól még egyszer utoljára,
éld át velem,érezd azt,hogy most milyen nekem,
azt,hogy szenvedek,kérlek ne hagyj el,kérlek gyere velem és minden más lessz,
minden jobb lessz,minden szebb lessz,
egyszer érezd át teis,hogy most milyen lehet nekem,csak mégegyszer kérlek,
gyere velem,gyere hozzám,az ajtó nyitva áll.

0 megjegyzés: