THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. június 6., vasárnap

Vizsga,Comet,Pest,Balaton,Koncertek soakasága !

Balatonon vagyok még.Szerdán lehet h felnézek Pestre,még nemtudom nem tőllem függ.Remélem megyek.15én este viszont tuti h megyek mert másnap azaz 16án vizsgázom kb mindenből (magántanuló vagyok).Szoritsatok nekem h jól sikerüljön : )
Majd másnap azaz 17én,VIVA COMET 2010 a SYMAcsarnokban !!!! Gyertek sokan.Nekem amugy mázlim van mert anyuék ismerőse a Miki vezérigazgató a Dunhillnel ami szintén támogatja a Cometet és kaptam két Vip jegyet : D. Már nagyon várom,remélem nem lessz panasz a színvonalra.

Rengeteg koncert lessz idén nyáron is,sok koncertre megyek majd,megyek ilyen nagyobb megmozdulásokra is példáil mint Volt v Sziget.Majd jelentkezem videoblogokkal és természetesen amikor az együttesemmel lépek fel mindiog kiirom blogomba az aktuális dátumot helyet meg miegyéb.

Nagyjábol minden fontosabb dolgot leirtam. puszedlii

0 megjegyzés: