THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. június 20., vasárnap

Sikeres vizsga es hatalmas zuzda a COMETEN !


Szio.Sikeresen atmentem az osszes vizsgan aminek nagyon orulok : D .Mjad masnap jott az a nap amit a legjobban vartam , a 2010-es VIVA COMET. Egesz nap rohangaltam meg talalkoztam par emberrel,majd mentem 17:30 ra kb ujpest kp-ba es talalkoztam renirain-el,vivisunával, nuttyval meg egy cuki lannyal meg winnie-vel majd mentunk a nyugatiba mert nekem ott talalkoznom kellett meg lillaval meg dancsival,majd indultunk winnie es vivi nelkul a Syma csarnokhoz ahol nagyon sokan voltatok,kb 4ezren.Ott talalkoztunk meg Nitaval meg Enivel meg par ismerossel pl Hooliekkal meg ilyenekkel aztan Nuttyval elindultunk a Vip-be es bennt talalkoztunk szamtalan ismerossel es nagyon jol ereztem magamat.ettem ittam baratokkal vtam,jo koncertek voltak.AFC-ÉV EGYÜTTESE !! És hatalmas zuzda vette kezdetet.Majd maradtam afterpartyn is ahova becsempesztem Kortezt meg Pötit meg Sergio is bejutott.Jameg a lenyeg h Szevyt is bevittem akit nagyon megszerettem,kis cuki : D
Aztan osszefutottam Laraval is.Meg bezselgettem Fekaval meg Bettyvel Andyvel meg a sztarokkal,fellepokkel. pisz

0 megjegyzés: