THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. április 22., csütörtök

RÉ május7 GLAM. Te ott leszel? Én igen !

Ismét megrendezésre kerül a Randevúk Éjszakája Május7-én Pénteken a Glam-ben.Aki eddig nemvolt,az jöjjön bátran,bátran merem ajánlani.Beszéljünk kicsit az újításról.Most a dresscode:öltözz feketébe ! Lessz egy fergeteges karaokeparty,amin ha jol tudom 20an vesznek részt.Ha VIP jegyet veszel(2000Ft) akkor vár rád egy emlékezetes vacsora HS-nél,egy órával hamarabb bemehetsz,és nem utolsó sorban kapsz ingyen pezsgőt is.21-22ig lehet bemenni,és 5ig tart a party ! Szóval csípjétek ki magatokat és go a Glambe. Én ottleszek! És te?!

Egyébként múltkor mint arról beszámoltam,nagyon jól éreztem magam,és egy korty alkohol se kellett ehhez :) Úgy érzem buliról bulira jobb lessz ! És már nagyon várom.További infók : http://hooliesceneblog.wordpress.com


0 megjegyzés: