THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. február 14., vasárnap

Tegnapi nap : )

8:25 kor keltett a telefonom es rogton kezdtem keszulodni mert mennem kellett Klotildligetre a cuccaimert es ott talalkoztam Ivettel.Ott voltunk nagyjabol 2orat es utanna mentunk vissza Pestre,Ivett elkisert :)

3kor ert oda Hoolie westend ele.Jott Viv meg Niki is meg Fáni meg egy srac aki nagyon jofej volt :D
Kajaltunk utanna Nikiek mentek mammutba Hoolie meg Ivett meg en mentunk Hooliekhoz.Ott talalkoztam Matt-el,Henivel es Bettivel. Matt es Heni mentek el arpad hid fele elkisertuk oket Bettivel es Ivettel majd mentunk vissza HS-hez. Amugy Heni vannak jo filmeim ha erdekel xddd

7korul elindultam haza Ivett meg Nyugatiba es ment haza Dorogra.Hazaertem majd anyamek elindultak Leslie bulijara es Marci atjott hozzam es para volt h ha anyamek megjonnek lebukunk es kitalaltuk h elbujtatom.De mivel Marci hamarabb elment mint anyamek hazaertek,minden oke volt.Marcival csinaltunk tobbek kozott videoblogot is a kozos blogba csak ez az idiota letorolte.Mert h sok embert megbantottunk.Na mindegy,majd lessz masik,nade mot lepek .Boldog valentin napot mindenkinek -.-"

0 megjegyzés: