THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. február 12., péntek

ez ilyen ize.ilyen kurvajo nap volt : $

Ma nemvolta suliba,de azert felkeltem ugyanugy 5kor es mentem 7re ujpest kozpontba.Talalkoztam Bazsival,Winnievel,Dettivel,MARCIVAL(azert emelem ki,mert kibekultunk :) ),Dákival es Henivel.Ma is odajott ugyanaz a csoves es megkertuk es rappelt nekunk xdd.Utanna jott oda a haverja is. Elkezdi h gyozike jo arc,de tudjatok milyen arc? KUDARC xddd nagy forma volt a csoves :)
Ott voltunk 8ig kozpontban es utanna mentunk Bazsihoz Marcival,Dákival meg Henivel es ott voltunk 11ig kb.Utanna elindultunk,Bzsi suliba,Dáki,Heni elkiserte ot en meg Marcival mentem hozzam es utkozben felhivott Vincze Laci h ittvan pesten,talalkoztunk ferenciek teren es mentunk 3an hozzam,elvoltunk,itt voltunk negyed3ig.Utanna elkisertuk Lacit Nepligetbe mert ment Nagyatadra a baratnojehez es nagyon vicces volt az ut mert egyfolytaban parazott Laci h jajj nem erem el a buszt jajj milessz,percenkent kerdezte h mikor erunk oda,h hany ora van xddd
Metrorol leszalltunk elkezdtunk rohanni mint az allat :O Ilyet szol Laci ,h lehet h elerjuk de jobba nesik a lelkemnek ha futok xdd.Elerte szerencsere,utanna mentunk Marcihoz es ott voltam nemtudom meddig es utanna hazajottem.xdd
Jonapvolt(Y):D
csocsi

1 megjegyzés:

alex és marcii írta...

azvolt!!! adta ez a mai nap:D;) jobban esik a lelkemnek :'DDD dicsak laci:D