THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. október 3., vasárnap

LONDON,UNITED KINGDOM

Nos,igen London,hol is kezdjem?!
Fantasztikus varos,imadom,oda fogok kikoltozni.
Hihehetetlen,szemet,teg,satobbi nincsen,mindenfele nemzet es stilus van es senki nem kopkod a masikra senki nem szolja le a masikat,hihetetlenul jofejek,sokat tanulhatnank tolluk az biztos.Hatalmas London,nagyon konnyu eltevedni,cirka 12 mio.ember lehet nagyjabol.Uzlet uzlet hatan,jo kis angol pub-ok. Meg a buszsoforok is hihetetlenul jo fejek,nekem meg az angol kajak is bejonnek mint peldaul a Fish and Chips,ecetes Chips vagy peldaul a tea tejjel kombinacio is. Szerencsere sok mindent megneztem es sokat csatangoltam a belvarosban.Voltam peldaul a St.James Park-ban, felultem a LondonEye-ra,Atsetaltam a Tower Bridge-en,etettem mokust,pozoltam japan biztonsagiorrel,kinai pincernovel,rendorrel,fekaval,mindenkivel :D

majd teszek fel kepeket,csak most lusta vagyok,de addig is facebook/alexköves << csak mert itt fenntvan par kep. Ja mielott elfelejtenem voltam a Viaszmuzeumban is :$

0 megjegyzés: